Vīzija un stratēģija

  • Vīzija un stratēģija cilvēki

Labāka dzīves vide

Uponor pamatmērķis ir sadarbojoties ar profesionāļiem padarīt labāku mūsu dzīves vidi. Vienalga vai privātajā vai sabiedriskajā sektorā, mūsu produkti rada cilvēkiem mājīgus un ērtus dzīves apstākļus. Strādājot kopā ar celtniecības industrijas inženieriem, mēs gribam kopā sasniegt vairāk un nodrošināt ilgtspējīgus risinājumus jebkuram projektam.

Vīzija
Mūsu risinājumi uzlabo cilvēku dzīves vidi.

Uponor mērķis ir bagātināt mūsu dzīves kvalitāti, ražojot energoefektīvus un drošus iekštelpu klimata, ūdensapgādes un apkures, kā arī infrastruktūras risinājumus, kas sniedz augstāka līmeņa komfortu ar mazu enerģijas patēriņu, tajā pašā laikā palīdzot taupīt dabas resursus.

Stratēģija
Kopā 2003 Uponor stratēģijā ir trīs mērķa jomas: izaugsme, zīmols un darbības izcilība. Uponor zīmola pastāvīgā attīstība un darbības izcilība nesenā pagātnē ir nostiprinājusi uzņēmumu un radījusi stingru pamatu rentablai izaugsmei.

Uponor mērķis ir sasniegt organisku izaugsmi tā pašreizējos tirgos Eiropā un Ziemeļamerikā, jaunās ģeogrāfiskās teritorijās un tirgus segmentos. Uponor savu darbību vērš uz uzņēmējdarbības jomām un ģeogrāfiskiem teritorijām, kurās tas ir sasniedzis vai var sasniegt stabilu stāvokli tirgū.

The Uponor brand
Uponor zīmola mērķis ir radīt mūsu klientiem ilgtspējīgu un komfortablu dzīves vidi. Mēs vēlamies būt uzticams un godīgs partneris saviem klientiem un attaisnot uz mūsu produktiem liktās cerības.

To visu mēs iekļaujam pāris vārdos, sakot ka Uponor ir ‘vienkārši vairāk’.

Uponor vērtības

Uponor vērtības

Pamatmērķis Uponor darbam ir saprast un atbilst klientu vēlmēm.

 

Aizvērt